من زن هستم
من زن هستم



خاموش فریاد می کنم

روسری ام را بر سر می کنم
و خاموش فریاد می کنم
من آن موجود زیبایم که می فهمم عدالت را
من آن موجود آرامی که می فهمم خروشت را
خروش مردانه ات اما
نخواهد کاست از من پشیزی را...!!!

 


نظرات شما عزیزان:

Amir
ساعت11:48---18 بهمن 1394
به چرت و پرت گفتن و مزخرف گفتن عادت کردید!
یه وبلاگ مسخره درست میکنین و اراجیفتون رو توی وبلاگ میزارین. بعدش میان صحبت از دوست دختر مورد علاقه تون میکنید:
آه! زن یعنی عشق! زن یعنی اندام لخت گوشتی! وای وای! اگه من یه زن داشتم تا آخر میکردم توی ... .! من عاشق سینه ها و شکم و بازوهای دوست دخترم هستم!
همه ش شده این چرت و پرت ها و مزخرفات


Fati
ساعت13:55---24 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه به منم سر بزن...

محمود
ساعت11:29---24 ارديبهشت 1391
مثل همیشه عالی بود
برایت آرزوی موفقییت میکنم


sogol
ساعت11:07---24 ارديبهشت 1391
عااااالی بوووود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 1124
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)